V lednu 2015 spustila Asociace pracovníků intervenčních center ČR projekt s názvem „Zlepšení praxe při prevenci, identifikaci a potírání domácího násilí prostřednictvím specializace“ podpořený Nadací Open Society Fund Praha z programu Dejme (že)nám šanci, který je financován z Norských fondů. Prioritou projektu je celostátní výzkum realizovaný společností SocioFactor. Jeho nedílnou součástí je celostátní kampaň Mlčení bolí, kterou pro APIC připravuje agentura Guideline, s.r.o. Praha.
Tato kampaň probíhá od června 2015 ve všech regionech České republiky. Hlavním cílem je rozbourat mýty a tabu kolem domácího a zviditelnit činnost intervenčních center ČR. Do kampaně se zapojila také řada známých osobností. Jiří Bartoška, Jan Kačer, Pavel Anděl, Roman Šebrle, David Suchařípa, Bára Basiková, Ilona Svobodová, Nela Boudová, Michaela Kuklová, Veronika Freimanová, Lenka Krobotová, Kateřina Kaira Hrachovcová, Jitka Schneiderová, Michaela Maurerová a další propůjčili kampani svou tvář. Stržením symbolické pásky z úst vybízejí veřejnost, aby se nebála o domácím násilí otevřeně mluvit.
Součástí kampaně Mlčení bolí je také rozsáhlá výzva na sociálních sítích. Mlčení bolí vybízí lidi na Facebooku, Twitteru, Instagramu a Youtube, aby vyjádřili svou podporu nasdílením vlastní fotografie s páskou přes pusu a hashtagem #mlceniboli.
Více o kampani na: www.mlceniboli.cz
Intervenční centrum Pardubice se také zapojilo do celostátní kampaně Mlčení bolí: